Veelgestelde Vragen

  1. Algemene vragen
  2. Verzending
  3. Retourzending
  4. Garantie
  5. Bestelmogelijkheden
  6. Technische vragen
  7. Levering

Het antwoord op je vraag niet gevonden? Neem even contact met ons op en dan helpen we je zo snel mogelijk verder!

Standezza / KWM BVBA
Stadsheide 3
3500 Hasselt
info@standezza.com
T +32 11 761 270

Algemene vragen

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

U kunt gebruik maken van ons beveiligd online betalingssysteem, dat de belangrijkste kredietkaarten en Bancontact/Mistercash accepteert. Ook kunt u betalen via Paypal.
Wilt u liever betalen per overschrijving? Onze bankgegevens staan in de bevestigingsmail van uw bestelling. Betalen bij levering is mogelijk bij een bedrag van minder dan €500. Er worden hiervoor dossierkosten aangerekend.

Wordt mijn bestelling gemonteerd geleverd?
Onze producten worden niet gemonteerd geleverd, maar met de grootste zorg verpakt in speciale dozen die geschikt zijn voor verzending. Grotere bestellingen worden op een pallet aangeleverd.

Is de montage ingewikkeld?
Om het u gemakkelijker te maken om het onderstel te bevestigen aan het tafelblad, zijn de tafelbladen aan de onderkant voorgeboord.
Bij elk te monteren product wordt een duidelijke montagehandleiding meegeleverd. Binnenkort kunt de gefilmde montage vinden op onze website.

Verzending

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
STANDEZZA behandelt elke bestelling zo snel mogelijk en probeert al de bestellingen in België, tussen de 2 en 5 werkdagen te leveren.

Versturen jullie ook naar het buitenland?
STANDEZZA verzendt dagelijks naar de buurlanden (Nederland, Luxemburg, Duitsland, Verenigd Koninkrijk en Frankrijk),   maar transport naar andere Europese landen is mogelijk.
Transporttarieven en leveringstermijnen zijn afhankelijk van land tot land. Voor meer informatie neemt u het beste contact met ons op. Telefonisch: +32 11 76 12 70  of per mail: sales@standezza.com

Kan ik mijn bestelling zelf ophalen?
Natuurlijk is dat mogelijk, vermeldt dit wel bij uw bestelling. Laat telefonisch of per mail weten wanneer u uw bestelling wil komen halen en wij bij STANDEZZA, zorgen dat uw bestelling klaarstaat.

Kan ik het tijdstip van levering kiezen?
Bestellingen worden met UPS of per post verstuurd, een alternatief leveringsadres is mogelijk en meestal kunt u uw bestelling online volgen. Bij een grote bestelling per pallet, zal de gespecialiseerde transportfirma de leveringsmogelijkheden met u afspreken.

 

Retourzending

Mijn bestelling is beschadigd aangekomen.
We nemen alle voorzorgen om uw bestelling feilloos te bezorgen. Als dit niet het geval is, gelieve contact met ons op te nemen. Dit kan telefonisch en indien mogelijk, per mail met foto’s van de beschadiging. Zo kunnen wij het probleem op een snelle manier oplossen.

Hoe kan ik mijn aangekochte goederen retourneren?
Bij een technisch probleem zorgen wij dat het pakket wordt opgehaald. Indien u afziet van aankoop, gelieve de bestelling in de oorspronkelijk verpakking, terug te sturen naar STANDEZZA, Stadsheide 3, 3500 Hasselt.

Hoe wordt ik terugbetaald?
Zodra uw geretourneerde zending, in perfecte staat bij ons is aangekomen, wordt het bedrag van de aankoop terugbetaald via een bankoverschrijving.

Garantie

Welke garantievoorwaarden gelden bij STANDEZZA producten?
Op de tafelbladen en accessoires geldt een garantie van 2 jaar, het sta-zit-onderstel heeft een garantie van 3 jaar, op de Ball-Chair geldt een garantie van 1 jaar.

    Bestelmogelijkheden

    Ik heb online besteld, kan ik mijn bestelling zelf afhalen?
    Natuurlijk is dat mogelijk, vermeldt dit wel bij uw bestelling. Laat telefonisch of per mail weten wanneer u uw bestelling wil komen halen en wij zorgen dat uw bestelling klaarstaat.

    We willen meerdere producten aanschaffen voor ons bedrijf, geven jullie korting?Alle voorwaarden kunt u vinden op onze website bij ‘volumeaanvraag’.

    Technische vragen

    Het antwoord op uw vraag niet gevonden?
    Contacteer STANDEZZA telefonisch: +32 11 76 12 70  of per mail: sales@standezza.com
    Wij helpen u zo snel mogelijk.

    Levering

    Volledige zit-sta-tafels
    Volledige zit-sta-tafels, eventueel met enkele accessoires, worden op een pallet aan huis afgeleverd door een gespecialiseerde transportfirma. De transportfirma neemt contact met u op voor leveringsdatum en -uur.
    De kleinste modellen met een tafelblad met een breedte van 122 cm worden met UPS of per Post verstuurd.

    Voor informatie over de service en over de kosten voor montage en levering aan huis door STANDEZZA, kunt u terecht bij onze klantendienst: sales@standezza.com

    Accessoires en anti-vermoeidheidsmatten
    Al onze accessoires en anti-vermoeidheidsmatten worden degelijk verpakt en met UPS of per Post verstuurd. Bij beide pakjesdiensten is het mogelijk om de bestelling op te volgen.

    Wat zijn de voordelen bij het gebruik van een STANDEZZA sta-zit-tafel?
    Meer dan 6 uur zitten per dag kan verschillende klachten veroorzaken. Rugpijn, een slechte houding, gewichtstoename, een vertraagd metabolisme, chronische vermoeidheidsklachten, om enkele ongemakken op te noemen Het is noodzakelijk dat we ons bewust zijn van deze risico’s en dat we minder zitten en meer gaan bewegen. Dat vraagt natuurlijk een zekere inspanning en het gebruik van een STANDEZZA sta-zit-tafel kan hierbij helpen. Uit de enthousiaste reacties van de gebruikers van de STANDEZZA sta-zit-tafels kunnen we de volgende voordelen optekenen: men heeft het over minder rugklachten, men kan alerter en fitter reageren, ook vertellen zij over een beter slaapritme en een verbetering van het algemene welzijn. De conclusie is duidelijk: wanneer men zich goed voelt en meer energie heeft, wordt werken minder belastend.

    (Gebruik de STANDEZZA-zit-calculator om te berekenen hoeveel uren u per week zit.)

     

    Standezza / KWM BVBA
    Stadsheide 3
    3500 Hasselt
    info@standezza.com
    T +32 11 761 270